שלומי מרציאנו סטודיו לאדריכלות, עיצוב פנים, תכנון תאורה
שלומי מרציאנו אדריכלות

טיפים לעיצוב משרדים

טיפים לעיצוב משרדים
מאת: שלומי מרציאנו
מאת: שלומי מרציאנו
תכנון אדריכלי,עיצובפניםועיצוב תאורה עבור משרדי חברת E.C.P בעיר חולון

מרבית בעלי המשרדים המקימים לעצמם משרד חדש, פונים לראש הפירמידה, אדריכל משרדים כדי לתכנן את המשרד החדש בצורה הנכונה והמושקעת ביותר. בתוך כך הם פונים גם אל יועץ תאורה, מעצב פנים. האדריכל וצוות היועצים המתמקצעים בתכנון ועיצוב משרדים יעשו הכל כדי להפוך את עיצוב המשרד ליעיל יותר. קבלו טיפים לעיצוב משרדים מבית שלומי מרציאנו המוביל באדריכלות ועיצוב משרדים.

 

פונים אל אדריכל משרדים שהוא גם מעצב פנים

לכל משרד יהיו צרכים שונים בהתאם לאופי העסק. משרד צריך להיות מתוכנן ומחולק בצורה יעילה ונכונה. אך העיצוב של המשרד יתחיל כבר בשלב התכנון. ניתן להזיז קיר פנימי, להרחיב את שטח המשרד ולשנות מיקומים בהתאם. לא כל אדריכל יודע לתכנן בצורה נכונה משרדים. חשוב לפנות לאדריכל משרדים המתמחה באדריכלות משרדים דווקא, לייעול התהליך.

 

התכנון האדריכלי שם דגש על רצונות ודרישות החברה / הלקוח, תכנון הבנייה, התנהלות מול היועצים, פיקוח ובקרה על העבודה ועוד.

עיצוב פנים למשרד יכלול בחירה והתאמה של גוונים המתאימים לאופי המשרד, בחירת חומרי גמר וכמובן גם התאמת ריהוט ואקססוריז למשרד.

 

השקיעו בסביבה ירוקה

צמחים במשרד מוסיפים חיות, התחדשות וצמיחה. הם מפחיתים לחץ ויוצרים תחושת רוגע. רכשו כמה עציצים כדי להפוך את האווירה במשרד לנעימה יותר. לצבע הירוק ישנה השלכה ישירה על איכות העבודה. עובד העובד במשרד שנעים לשהות בו, יניב רווחים גדולים יותר למעסיקו.

 

בחנו את פרקטיות המשרד שלכם

חשוב שהמשרד שלכם יהיה פרקטי ונוח לעבודה. לא יהיה נכון למקם את אביזר משלים שהעובד צריך לצורך עבודתו השוטפת, במיקום רחוק ממנו. חשוב שמיקום כל חפץ יהיה נכון ומותאם גם מבחינה ארגונומית. בדקו את גובה השולחן והתאימו אותו לצרכים האישיים שלכם. זה אולי נשמע מופרך, אבל עובדים נמוכי קומה יחושו אי נוחות עם שולחן גבוה מידי. גובה השולחן צריך להיות כזה שיהיה ניתן להרפות מעליו את המרפקים כשהם בקו ישר מתחת לכתף. עברו פריט פריט ובדקו איך ניתן לייעל את הפרקטיות שלו. עובד שיראה שהמעסיק דואג לעיצוב משרד נוח עבורו, ייתן את המירב שהוא יכול ותפוקת העבודה תעלה.

 

עם יועץ תאורה המשרד נראה אחרת

לא כולם יודעים עד כמה גופי התאורה משפיעים על החלל. בעיצוב משרד חשוב לפנות ליועץ תאורה מומחה לתכנון תאורה מסחרית. תאורת המשרד צריכה לדמות את מראה האור הטבעי של השמש ליצירת תחושת נוחות אצל העובדים. פעמים רבות ההעדפה תהיה לניצול אור השמש להגברת תפקוד העובדים. מחקרים מראים כי עבודה באור טבעי מגבירה את פרודוקטיביות העובד. כשאין אור טבעי במשרד ניתן לרכוש גופי תאורה המדמים אור כזה. כאשר מתאימים גוף תאורה למשרד חשוב להתאים גוף תאורה בעל עוצמה רצויה. כזה שיהיה נעים להיות לידו.

תאורה חכמה למשרד - עיצוב תאורה
תאורה חכמה למשרד – עיצוב תאורה

תכנון תאורה מסחרית

התאורה במרחב המבנה משפיע על נראותו. כאשר מדובר במרחב מסחרי בו קיימים עסקים ומשרדים שונים, חשוב לבצע תכנון תאורה מסחרית בצורה נכונה. מרכזים מסחריים חייבים להיות מוקפים בתאורה המושכת תשומת לב. זה יכול להיות נכון לגבי חניונים, קניונים ובהתייחס לעיצוב משרד  – הבלטת הכניסה למשרד.

 

קו עיצובי אחיד – חשוב!

אל תתפזרו ולאורך כל הדרך שמרו על קו עיצובי אחיד בעיצוב המשרד. כאשר מספר סגנונות עיצוב חודרים למשרד אחד נראות המשרד יוצרת בלבול ואי סדר. הקפידו על אחידות. היא משתלמת בסופו של דבר.

 

לסיכום

בעיצוב משרדים נדרשת מחשבה מעמיקה. מי שרוצה את הטוב ביותר פונה לטובים בתחום כדי לקבל משרד מעוצב ברמה הטובה ביותר. בעלי משרדים חכמים משקיעים בתכנון נכון ומקצועי ופונים אל אדריכל משרדים הנותן מענה מקיף בנושא.

קטגוריה:

שתפו אותי:

אולי תאהבו גם